dinsdag 8 november 2011

D. en het ei

Gisteren fm bij de gyn. Ik ben zonder verwachtingen naar daar gegaan, ze had ons al gewaarschuwd dat de kans zéér klein zou zijn dat ik op deze dosis clomid zou reageren. Toch had ik zondag avond heel veel last in mijn buik, heb er niet veel belang aan gehecht ik weet ondertussen al wel hoe sterk je geest kan zijn als je iets heel graag wil.

Bij de inwendige echo bleek echter dat ik inderdaad iets gevoeld hebt. Ik heb een verdikt slijmvlies en in mijn linker eierstok zit er, ik kan het nog steeds niet goed geloven, een mooie follikel van 17mm! De clomid had zijn werk goed gedaan. Verder nam de gyn bloed en ze zei ze dat ik die avond zelf nog moest 'klussen'. We hebben een afspraak vastgelegd voor woensdag om 7u45 voor een pregnyl spuit. Ze ging echter mijn bloedwaarden nog afwachten. Deze avond zou ze mij bellen. Als ze mij belde moest ik wel of niet komen en dat is nu net het probleem, ik was zo overdonderd dat ik mij niet meer kan herinneren wat we hebben afgesproken *zucht*.

Ookal hoor ik niks, zal ik er morgen staan, dat is het veiligste...

R. en ik zijn helemaal in de wolken met ons ei :) Hopelijk krijgen we snel nog meer van dat goede nieuws!

Groetjes,
D.

1 opmerking: