donderdag 17 november 2011

Fragile

De dagen tikken maar traag voorbij als je hoopt op goed nieuws. Ik was optimistisch de eerste dagen, ik voelde vanalles en dacht dat het wees in de richting van een mogelijke zwangerschap. Nu mijn nod dichterbij komt, durf ik niet meer zo positief te zijn. Alles wijst op komende ms... Toch is er nog een sprankje hoop, dat ik dolgelukkig zou zijn behoeft weinig uitleg. Het zou wel extra speciaal zijn omdat ik maandag jarig ben, best birthday gift ever!

Ik afwachting van mijn nod ben ik samen met een collega naar een stockverkoop van het zwangerschapsmerk Fragile gegaan. Ik heb mij helemaal laten gaan, ben met 7(!) zwangerschaspjurkjes en rokjes naar huis gegaan. Zal  eens wat foto's posten, ben echt blij met mijn aankopen :). Misschien wel wat overhaast om die kleren al in huis te halen. Ik blijf gewoon hopen dat ik ze vroeg of laat ga nodig hebben en dan heb ik ze nu toch voor een interessante prijs op de kop kunnen tikken he!

Nu afwachten tot maandag en hopelijk heb ik dan goed nieuws, duimen!!

1 opmerking: