maandag 31 oktober 2011

Clomid ronde 1

Ondertussen zijn de ms achter de rug. Man zo vervelend, ik was al helemaal vergeten hoe het voelde als de Russen in het land waren en ik heb het duidelijk niet gemist!
Op 27-10 begonnen met Clomid 50mg, 2 per dag. Toeval wil dat ik exact 7jaar geleden op die dag mijn man heb leren kennen! Hopelijk brengt het ons wat geluk...

Ik weet niet of het aan de Clomid lag of aan de ms maar heb een mega emotionele week achter de rug. Ik had wat problemen op het werk en ik kon de tranen niet verbijten. Ik heb nog nooit zoveel moeten huilen als afgelopen week. R. Moest er op de duur mee lachen omdat ik gewoon niet meer kon stoppen, toegegeven, het moet echt een grappig zicht geweest zijn en ik begon er dan zelf ook wat mee te lachen :)

Wat betreft de strijd tegen de kilo's, heb ik jullie advies gevolgd en een diëtiste aangesproken. Ondertussen is er al 1,8kg af ,dus al een goed begin.

Voorlopig niet meer nieuws...

Groetjes,
D.

2 opmerkingen:

  1. Goed bezig! Allee, met de dietiste. Dat wenen, dat heb ik eerder van de pregnyl. Eerder prikkelbaar van de Clomid.

    En al een FM gepland?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met de verloren kilo's! Je bent goed bezig! Je kan dat zeker ;-)!
    En emotioneel zijn... Ik had het zeker van de clomid! Ik kon NIETS verdragen!! Helemaal niets! Ik moest om het minste huilen!! Zo moest ik huilen omdat we op vrijdag altijd frieten eten bij mijn ouders en die ene vrijdag toevallig niet! Ik kon niet stoppen met huilen...
    Nuja, tijdens mn ms ben ik ook wel zéér emotioneel. Maar eigenlijk ben ik gewoon een emotioneel mens/emotionele kip ;-).

    Véél succes!
    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen