dinsdag 30 augustus 2011

Teleurstelling

Vandaag getest en helaas geen 2de streep te bespeuren. De teleursteling is enorm. Ik heb me de laatste dagen zo zwanger gedacht dat ik ervan overtuigd was dat ik het ook effectief was. Helaas is niets minder waar. En wat met die steken in de buik, die grotere borsten, het constante misselijke gevoel? Allemaal ingebeeld? De geest is dus effectief sterker dan ik had verwacht. Het gevoel is zo dubbel, ik had er zo op gehoopt dat ik mezelf vanalles begon wijs te maken. Ergens diep vanbinnen wist ik ook wel dat de kans miniem was dat we zonder medische hulp, bij de eerste poging al zwanger zouden zijn. Toch is de klap niet minder zwaar.

Vandaag bel ik naar de gyn. Ze had mij in juli gezegd dat ik best al een afspraak kon maken om in oktober eraan te beginnen. Ik had dat toen niet gedaan, ik wou het lot niet tarten. Vandaag maak ik een afspraak, we kunnen alle hulp gebruiken, deze hoop-wanhoop cyclus kan ik geen jaren volhouden...

1 opmerking: