woensdag 24 augustus 2011

Wachten

Zoals zovelen onder jullie zit ik te wachten, wachten op goed nieuws, wachten op hoop, wachten op een baby. Nadat ik mijn regels heb gekregen ben ik aan de slag gegaan met ovulatietesten. Niks voor mij, elke dag begon met een teleurstelling. Waar blijft die eisprong nu?! Uiteindelijk 2 keer gevreeƫn in mijn 'vruchtbare periode', had graag ook nog een derde keer geprobeerd maar dat is er niet van gekomen (amai dit klinkt romantisch). Ik was moe, slecht gezind en om dan na je werk nog romantisch te vrijen, dat zat er niet echt in. Heel die vruchtbaarheidsproblematiek zet zo een druk op je seksleven. Je hebt er precies gewoon geen zin meer in als dat streepje op die ovulatietest niet even donker is als de controlestreep.

Nu is het wachten, als ik goed gerekend heb (en ik heb het zo'n 20 keer nageteld dus het moet wel kloppen). Zou ik op 31/08 ongesteld moeten worden. Ik hoop natuurlijk dat dat niet gebeurt en dat ik van de eerste keer prijs heb, maar ik vrees ervoor. Ik voel wel vanalles, rommelige darmen, steken in mijn borsten,... Maar ik denk dat ik me eerder zwanger 'aan het denken' ben. Of misschien zijn al die sympotmen gewoon een teken dat ik ongesteld ga worden. Ik pieker me alleszins zot en er is geen seconde die voorbij gaat zonder dat ik ermee bezig ben.

Nu dus bang afwachten, als ik tegen 1/09 niet ongesteld ben geworden ga ik testen.

Groetjes,
D.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten