woensdag 2 mei 2012

Nog maar net terug en wil al terug weg

Spanje was leuk. Het weer zat niet echt mee, we hebben 3 van de 5 dagen heel veel regen gehad. Maar al bij al was het leuk om even weg te zijn. Ik merk ook dat de wachtweken minder zwaar wegen zo op vakantie.
Maandag had ik mijn nod, heb in Spanje getest, maar helaas negatief. Aangezien ik vandaag nog altijd niet ongesteld was geworden, heb ik opnieuw getest,opnieuw negatief. Mij gyn raadde mij aan om toch even een bloedtest te laten uitvoeren. Dus deze ochtend nog snel langs het labo. 's middags mocht ik bellen voor de uitslag maar tegen dan was ik zelf al ongesteld geworden.

Het is zo frustrerend om nog 3 extra dagen nodeloos is spanning te worden gehouden. Ach ja gewoon doorgaan, er zit niets anders op.

Hopelijk zijn de regels snel achter de rug want in combinatie met een mega koortsblaas op mijn lip, voel ik mij best wel ellendig.

1 opmerking:

  1. Dag D, ben blij dat je van Spanje genoten hebt. Hopelijk wat kleur bij?

    Voor de rest ken ik je gevoel. Je lijkt (helaas, of ook weer niet) helemaal mijn weg op te gaan. Ik was toen (waar jij nu zit ongeveer) helemaal klaar voor een volgende stap, voor het stoppen met aanmodderen. Ik had het gevoel dat ik aan het aanmodderen was. Ik weet niet of jij dat hebt, hopelijk heb je nog moed. Zo niet, durf dan vooruit te kijken, naar een volgende stap. Het gaat je uiteindelijk goed doen. Indien wel, klamp je dan nog even vast. Je bent sterk!

    (stuur je me een mailtje naar toberonderweg@gmail.com om mijn blog te blijven volgen?)

    BeantwoordenVerwijderen