zaterdag 18 februari 2012

Niets is wat het lijkt

Mijn nieuwe baas is nog maar een paar weken van dienst en op die korte tijd ben ik erin geslaagd om 2 keer ziek naar huis te gaan en haar aan te kondigen dat ik er af en toe niet zal zijn owv vruchtbaarheidsbehandelingen. Sterke eerste indruk moet ik gemaakt hebben. Ik ben echt zelden ziek maar sinds woensdag werd ik misselijk wakker en werd dat gevoel naarmate de week vorderde steeds maar erger. Je hoort mij al denken: welkom lieve ochtendmisselijkheid, symptoom nr 1 check! Vrijdagmiddag kwam daar echter heel wat diarree bij (sorry voor de details) en 38° koorts. Ik ben dan 's middags maar naar huis gegaan omdat het echt niet meer ging. Niets is wat het lijkt, ik dacht dat het misselijk zijn de voorbode was van een blozende baby, het was echter buikgriep.

Zaterdagochtend voelde ik mij al een heel stuk beter, het lichte misselijke gevoel niet meegerekend. Ik ging naar de wc en zag wat lichtroze slijm. Inderdaad, ook hier hoor je mij al denken:" allright innestelingsbloed!". Deze ochtend word ik wakker en ga ik naar de wc en opnieuw is niets wat het lijkt als ik zie dat mijn ms hevig zijn doorgekomen en dat 1 dag voor mijn nod.

Was alles maar gewoon wat het leek!

4 opmerkingen:

  1. Jammer D!! Hoop hebben we nodig, maar het is soms ook zo'n monstertje hé! Rust goed uit en probeer met volle moed naar de volgende poging te gaan!

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bleh, wat balen zeg! Zowel voor de buikgriep als de menstruatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk alles ok D. Al terug nieuwe cyclus?

    BeantwoordenVerwijderen