woensdag 8 februari 2012

IUI 1 is een feit

Zaterdag mocht ik al terug naar de gyn, na 7 dagen menopur spuiten had ik een follikel van 16 mm. Ik moest nog even doorspuiten en mocht maandag terug voor fm en bn. Maandag was het follikel gegroeit tot 20 mm dus we besloten de pregnyl te zetten en 's avonds te gaan voor de IUI. Zo gezegd, zo gedaan. Nu is het weer 2 weken in spanning afwachten. Ik heb nog 2 seizoenen van Dexter ingeslagen om mijn gedachten te verzetten.

Ik heb maandag ook mijn (nieuwe) baas op de hoogte gebracht van onze fertiliteitsperikelen. Ik moest maandag om 10u bij de gyn zijn en was het echt beu van stomme excuses te moeten bedenken. Ze toont wel begrip voor de situatie, dus dat is wel goed.

Ondertussen probeert het bevriende koppel waarover ik het een aantal berichtjes geleden had, hopeloos om af te spreken. Ik weet natuurlijk waarom ze zoveel moeite doen om snel af te spreken, het is ondertussen 8 weken geleden sinds de ontdekking van de positieve zw test... Ik zie het echt niet zitten om daar te moeten gaan horen hoe gelukkig ze zijn met de komst van hun 2de kindje. Ik ga proberen het nog 2 weken uit te stellen, hopelijk heb ik dan ook goed nieuws. Als ik dan slecht nieuws heb, ga ik eens zo hard crashen natuurlijk...

1 opmerking: