zondag 26 juni 2011

Plots staat alles even stil...

Deze ochtend om 8u44 ging de telefoon, vreemd zou je denken wie belt er nu zo vroeg op een zondagochtend? Ik rende naar onze living want daar lag mijn gsm, ik was er van overtuigd dat het een goede vriendin ging zijn met het goede nieuws dat ze eindelijk bevallen was (ze is ondertussen al 1 week overtijd).Het bleek echter mijn schoonmoeder te zijn, dat kan geen goed nieuws zijn, ging er door mijn hoofd...

Ze belde om te zeggen dat het nichtje van mijn vriend deze ochtend verongelukt was. Het ging om een nichtje waar ik het zelf goed mee kon vinden. De wereld stond even stil. Hoe kan dit nu? Ze drinkt nooit als ze moet rijden? Waar ging ze naartoe midden in de nacht? Waarom verloor ze de controle over haar stuur? Duizend en één vragen spoken door je hoofd, je huilt, kan het niet goed geloven, je bent boos, waarom moest dit nu gebeuren?

Op zo'n moment besef je dat de ruzies en de probleempjes van elke dag niets betekenen, dat ook onze vruchtbaarheidsproblemen peanuts zijn vergeleken met dit soort vreselijke nieuws...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten