donderdag 4 oktober 2012

Voorlopig geen iui 5

Ik ben vandaag voor het eerst in maanden terug naar de gyn gegaan. Ik ben in totaal 16kg afgevallen en ik ben klaar om er terug 100% voor te gaan. De gyn was heel lovend over mij dieetprestaties, wat ik eerlijk gezegd niet meteen verwacht had, ze is eerder koel en streng. Ik was er hoe dan ook zeer blij mee.

Toen ze de inwendige echo nam zei ze: hm ja, nog heel duidelijk pco. Bij de andere eierstok hoorde ik haar zeggen: oh kijk, je gaat een eisprong doen. Er zat een ei van 15,5mm!! Ongelooflijk, ik had al wel eens spontaan mijn ms gehad maar daarna niets meer, de hoop op een spontaan cyclusherstel was dus al lang vervlogen. Ik ga naar alle waarschijnlijkheid dit weekend een eisprong doen, helemaal vanzelf zonder hormonentroep in mijn lichaam. Ik ben best wel trots dat mijn lichaam eindelijk uit zichzelf wil doen waar het voor gemaakt is. De gyn gaf aan dat ik gewoon naar huis moest gaan, klussen en dan binnen een 3 tal weken zien of ik zwanger ben of niet.

Dit is zo spannend, mogelijks nog spannender als anders, ik wil zo graag dat dit nu lukt, nu het voor de eerste keer op een 'natuurlijke manier ' kan!

Ik hou jullie op de hoogte!

3 opmerkingen:

  1. wat een geweldig nieuws! En wat een prestatie, zeg, 16kg kwijt!!
    Ben ontzettend blij voor jou. En als nu dat eitje ook wilt meewerken, he. Ik duim alleszins voor je!

    BeantwoordenVerwijderen