donderdag 20 september 2012

Nog even...

En dan gaan we er opnieuw 100% voor.

Het is alweer 2 maand geleden dat ik hier iets schreef. Het was dan ook heel stil rond onze kinderwens en de daarbij horende behandelingen. Al mijn energie ging naar afvallen en bouwen aan ons huisje.

Het afvallen gaat goed, ik weeg nu 89,7kg. Nog veel te veel maar als je bedenkt dat ik in mei nog 103 kg woog, ben ik toch blij met de weg die ik heb afgelegd. Vorige maand kreeg ik zelfs spontaan mijn ms. Ik denk dat ik 8 september mij eisprong heb gevoeld, als dat klopt zou ik tegen zaterdag de 22 ste mij ms moeten krijgen.

Ik ben in begeleiding bij een endocrinoloog en dietist om af te vallen. Aangezien ik nu een zeer streng dieet volg, had ik van hen de richtlijn gekregen om zeker niet zwanger te worden. Dat zou pas mogen vanaf fase 2 van mijn dieet. Ik ga fase 1 (zeer streng) nog trachten vol te houden tem 4 oktober. Dat is de dag waarop ik terugga naar de gyn.

Nog even goed mijn best doen om af te vallen en dan hopelijk snel iui 5.

3 opmerkingen:

  1. Meis! Wauw wat ontzettend goed van je zeg!!! Super super super super! En idd samen gaan we er tegenaan! Het gaat ons lukken. Hou vol!! Liefs "ik en mijn pcos"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed nieuws! Ben echt ongelooflijk blij voor je. Nog meer van dat, he ;)
    Ik blijf hier alleszins meeduimen!
    Vele groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen