donderdag 22 maart 2012

Bloed is niet goed...

Het plan was dat ik deze ochtend opnieuw zou testen. Testen was helaas niet nodig, ik zag namelijk al snel dat mij ms waren doorgekomen. Ik vind het spijtig maar ben eerder kwaad, te kwaad om echt verdrietig te kunnen zijn. De mensen van het labo en onze gyn hadden nog gezegd wat voor een super staal mij man had afgeleverd en zelfs dan lukt het niet. Ik had beter moeten weten, het ligt nooit aan het staal maar gewoon aan mij.

Vorige week hebben 3 mensen aangekondigd dat ze een baby krijgen ( inclusief het koppel war ik het eerder over had). Hoe erg het ook klinkt, het was echt niet fijn om te horen, wanneer is het nu onze beurt? Ik begin er hoe langer hoe meer minder in te geloven.

Mijn gyn is met vakantie dus ik kan ook niet beginnen met de nieuwe kuur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten