maandag 19 december 2011

Waarom?

Waarom kom ik na het 'klussen' altijd in een soort 'schijnzwangerschap' terecht? Ik begrijp er echt niks van en ik word er echt heel gefrustreerd van. Niet zozeer omdat ik weer niet zwanger ben. Wel omdat ik mezelf iedere keer opnieuw weer gek maak! 'Deze keer is het anders, ik voel het, nu moet het wel gelukt zijn'. Je kan je wel inbeelden wat voor een teleurstelling er opkomt eens er geen tweede streep verschijnt? Normaalgezien ben ik helemaal niet zo emotioneel, ben ik eerder rationeel. Dat maakt het eens zo frustrerend. Ik heb mezelf immers nooit bij de vrouwen gerekend die 'vanalles voelen' en bij de minste opkomende misselijkheid denken dat het prijs is. Ach ja het zij zo, vandaag clomid halen en wachten tot de regels doorkomen. Groetjes en fijne feestdagen! Ps: de vele fouten die ik schrijf zijn te wijten aan mijn nieuwe ipad en mijn gebrek aangeduld om alles netjes na te lezen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten