donderdag 10 januari 2013

7 weken zwanger

Vandaag naar de gyn gegaan ter controle. We hebben ons kindje kunnen zien en het hartje zien én horen kloppen. Een heel mooie ervaring! Alles zat perfect op schema, ons kindje is nu bijna 1 cm groot ( 0,96). Ik kreeg van mijn gyn het bekende zwangerschapsboekje mee. Ondanks dit alles voelt het allemaal nog zo onwerkelijk. Ik kan het nog steeds niet goed geloven en de schrik zit er nog altijd goed in.

De gyn stelde mij wel gerust dat alles heel goed zit en dat ik mij dus geen zorgen moet maken. Ik mag pas terug op 7 februari! Dat worden spannende weken... Ik moet die dag werken bij een klant op een project dus het wordt wel stressy om daar op tijd te geraken aangezien ik eerst naar de gyn moet. Wanneer krijg je trouwens de uitslag van die nekplooimeting? Is dat de dag zelf?

Ondertussen heb ik al een hele reeks symptomen aan de lijve mogen ondervinden: zeer misselijk geweest, hele dagen lang, ijskoud hebben, veel plassen, moeilijk naar het toilet kunnen, gevoelige borsten. De laatste tijd gaat de misselijkheid wel al beter.

Nu proberen te genieten van dit prachtig wonder en in spanning afwachten tot 7 februari.

2 opmerkingen: